HBO Beunhaas

Janskerhof 17/18

3512 BM

Utrecht

T.a.v.

Studieleiding Bachelor in Theatre and Education van de Hogeschool van de Kunsten Utrecht.

Betreft: Toevoeging certificaat aan Diploma.

Geachte studieleiding van de opleiding Bachelor in Theatre and Education,

Middels deze brief wil ik, Stan Ligtenberg, 3e jaars student aan de opleiding Bachelor in Theatre and Education aan de Hogeschool van de Kunsten Utrecht, een verzoek indienen tot toevoeging van het cerificaat: Bachelor of klussing and beuning.

Tijdens mijn studie aan de Hogeschool voor de Kunsten te Utrecht heb ik bij meerdere organisaties dan wel op eigen initiatief ervaring opgedaan binnen het vakgebied van ‘Klusjesman’ en ‘Beunhaas’. Tot op heden heb ik me verdiept in de segmenten: stukadoor, schilder, tuinman en verhuizer/zware dingen tiller. Sinds kort heb ik ook ervaring van het demonteren van een appartement. Zowel vloer- als wandtegels. Mijn opdrachtgevers zijn tot dusver erg tevreden geweest met het opgeleverde werk. Hier een opsomming met opdrachtgevers: Ruud Ligtenberg, Bryan van de Velden, Sebastiaan Valks, Peter Remijn en sinds kort Antoon van Noije.

Naar mijn mening heb ik voldoende ervaring voor het vakgebied en omdat ik nu in een dusdanige stagesituatie op internationaal niveau binnen de Hogeschool van de Kunsten werk geleverd heb, denk ik in aanmerking te komen met het eventueel toegevoegde certificaat: Bachelor of klussing and beuning.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben over mijn verzoek en zie uw reactie graag spoedig tegemoed.

Met vriendelijke groet

Stan Ligtenberg

1. Erik van der Velden:
    22 juni 2018
    Beste heer Ligtenberg, bedankt voor U eerlijkheid geniet nog van U verblijf , zodra U weer terug bent zal er een verrassing op U liggen wachten tussen de post.
    U kunt dan nog meer klussen aan nemen,
    Let wel dat dit dan op de eerlijke manier gebeurd,anders verwacht ik nog meer verrassingen voor het komende lopend jaar.😜😜😎
  2. Mieke:
    22 juni 2018
    😄😂doe de groeten aan Anton van me.
  3. Ruud ligtenberg:
    22 juni 2018
    Dus in de toekomst heb ik echt iets aan je. Ben benieuwd naar reactie van school. Gr papa
  4. Oma ligenberg:
    22 juni 2018
    Zo zie je maar alles is te leer en kan altijd van pas komen gr opa oma gr ook aan Antoon
  5. Tante Sjaan.:
    22 juni 2018
    Hoi Stan.Jong geleerd goed gedaan.Als ik n klusje heb kan ik jou bellen he ???vlakbij Veghel ha ha.Geniet nog even t is nou wel heel snel voorbij he?????Groetjes.
  6. Erik van der Velden:
    22 juni 2018
    met kennisneming van Uw schrijven, wachten wij met smart op Uw thuiskomst in Nederland. Tot die tijd verblijven wij met vriendelijke groet en n bomvolle zolder met onder andere 2,3 deel van Uw spullen, die op n later te bepalen tijdstip, door U vakkundig te kunnen worden opgehaald.

Hoogachtend,
    Mieke vd Velden
    (moeder van beroep...zonder certificaat, maar praktijkgericht opgeleid)
  7. Janny en Johan de Kruijf:
    23 juni 2018
    Jouw kennis wordt steeds " breder"